marți, 19 mai 2009

punct si de la capat

Cred ca e un nou inceput.Eu si momentul in care nu vreau sa mai imi pese.Evident ca nu se sterge tot dintr'o data,doar ca m'am saturat sa trec dintr'un dezastru in altul.Am rani deschise,dar si speranta ca vor trece in curand.
Orgoliu under construction.

Chiar asa :]].Am inceput sa ma regasesc.Simt ca sunt din nou eu,simt ca respir si ca am pamant sub picioare.O trezire cam dura la realitate,ce'i drept.O zguduire puternica...sunt momente in care ma intreb daca intr'adevar sunt o persoana sanatoasa psihic.La 16 ani ai mei,stiu multe despre viata...am trecut prin multe.Scoala,familie,baieti.3 cuvinte si totusi 1:scoala vietii.Gimnaziu inca.Pentru altii nu inseamna nimic,dar pentru mine e paharul la jumate.
Intotdeauna am fost dramatica,pentru ca da,imi place drama,insa am avut si acea doza de realism.Realism pierdut la un moment dat...
Nu stiu ce as mai putea spune.Imi pare bine ca am gasit puterea de a trece mai departe.Mi'am dat seama ca omul din greseli invata si ca nimic nu conteaza mai mult decat prietenii.Am trecut prin momente dificile,momente de criza pot spune din care nu as fi iesit daca nu as fi avut acea mana intinsa...in cazul meu acele maini.8 maini intinse.Denni,Cata,Vio si Vero.Va iubesc!Fara voi nu as fi putut trece mai departe.Fara voi nimic nu ar fi la fel acum.Daca vreodata am vrut mai mult,soarta mi'a dat peste nas aratandu'mi ca defapt am tot.Va am pe voi.Sunt acolo la orice ora din zi si din noapte,indiferent daca aproape sau departe.Sunt acolo neconditionat.Va multumesc enorm ca ma acceptati asa cum sunt,ca ma lasati sa tip cand am nervi,ca ma lasati sa imi cer scuze apoi,ca ma luati in brate cand am nevoie,ca ma faceti sa rad,ca ma faceti sa uit de probleme,ca ma faceti sa cred ca timpul sta in loc,ca imi suportati aiurelile,ca ma lasati sa fiu eu.
Am prieteni si nu am nevoie de nimic altceva.Pentru ca nimic nu le poate egala valoarea.

3 comentarii:

Spune'mi :D