duminică, 21 martie 2010

TE IUBESC !
Ce pula mea nu intelegi?
De cel putin un an de zile ma chinui sa te fac sa vezi asta.Sa te fac sa intelegi odata ca atunci cand m`am daruit tie,aveam sufletul curat.Nu am facut`o fiindca simteam cu disperare ca trebuie sa o fac,ci fiindca era vorba de tine,de noi.
Daca eu cred ca m`ai iubit atunci?
Stiu,nu cred.Plangeai,greseam si ma cautai.Te culcai cu altele fiindca nu aveai asta de la mine.Nu stiam,am aflat abia acum.Timp de un an si jumatate am crezut orbeste in tine,A.Si cu toate astea,cred ca ma iubeai.Mie nu mi`ai cerut nimic,mie nu mi`ai zis nici da`te mai incolo.
Acum ma ai,iti apartin intr`u totul.Si nu mai ai nevoie...Cand nu m`a aveai,ma doreai,iar acum ca ma ai,nu mai ai nevoie de mine.
Vezi bine ca te iubesc ,idiotule...Vezi bine ca imi bat capu`,imi imbolnavesc toate organele...pentru ce?pentru un strop de atentie.
Zici ca acum ma iubesti,dar acum o luna jumate cand te`ai futut cu tarfa aia nu ma iubeai.Acum ,intr`o luna si jumatate s`a produs minunea.Bang,te`a lovit : Bai frate,o iubesc pe Madalina.
Hai nu mai zi` .Vreau sa te cred...tu stii cata nevoie am ?
Nu vreau sa ma mai intreb daca ma iubesti,vreau sa stiu cu certitudine.
Vreau sa am incredere...vreau sa depinzi de mine asa cum eu depind de tine.
Iubeste`ma odata ,da`r`ar dracii !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune'mi :D