vineri, 10 aprilie 2009

Asta clar e un moment de curaj nebun:)).

Doamnee.Ma uit in jos la posturile mele:.Cat de sentimentala sunt...si incerc sa ma inteleg.Am descris ce simt eu acum in multe cuvinte si metafore.Asta e tot...si parca totusi...Am ajuns sa ma consum asa fara rost.Imi place sa cred ca e o perioada si ca va trece..ca toti trecem prin ce trec eu acum.Toti dramatizeaza si multi sunt ajutati de figuri de stil...nu numai eu.Toti avem perioade d'astea.
Aaa,si sa mai spun ceva ce sigur nu am dat de inteles pana acum.Nu sunt genul de persoana care isi plange toata ziua de mila.Sunt o persoana energica,rad mult si am prieteni care imi suporta toate toanele si care ma sustin.In general sunt vesela...am si momente proaste...un 'moment'a durat vreo 3 luni...3 luni nu am iesit din casa si am regretat si am suferit si...a fost greu.Acum sunt hotarata sa ma fac sa cred macar ca ma simt mai bine.Primavara ma binedispune...si sper sa revin din nou eu.Un 'eu' independent.Fara sa depind de el,fara sa depind de nimeni.Acum simt ca m'am prostit de tot si uneori nici eu nu ma suport.Si oricum,depresia ma apuca seara,cand vin de la scoala si raman singura.Nu suport sa fiu singura.Ma sperie singuratatea si linistea...si momentele in care scriu pe blog sunt exact alea in care sunt singura si trista.De aceea totul suna atat de...sentimental si siropos.Nu pot sa mai sufar pentru el.Nu vreau sa ma pierd de tot.El e cu ea si habar nu are de suferinta mea.Si daca ar avea nu i'ar pasa.
Gata.De acum incerc sa dramatizez mai putin.De uitat nu il uit curand,dar sunt sigura ca o sa imi treaca candva si o sa citesc si probabil o sa zic"ce patetica eram..."

3 comentarii:

  1. ba, sincer..
    astept si eu ziua aia in care sa spun "ce patetica eram."
    dar... nu o vad.
    dk esti ca mine, nici tu nu o vezi. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. well, nu am mai fi noi daca nu am fi patetici sua daca nu ne-am gandi la cat de patetici suntem. cel putin odata in viata. ajungem la asta pe parcurs..

    RăspundețiȘtergere
  3. hehe :) toti avem perioade de-astea si vom mai avea xcum ... nu suntem patetice, doar kiddo, si e dragut cand privesti in urma si revezi, cred eu :P

    RăspundețiȘtergere

Spune'mi :D