marți, 9 iunie 2009

In ultimul timp am postat clipuri dupa youtube...si am de gand sa fac asta mai des...de cate ori gasesc ceva ce imi place.Astazi,uitandu'ma,nu stiu cum am dat de urmatorul clip...imi pare rau daca unii dintre voi au prejudecati,dar din punctul meu de vedere,nu prejudecatile sunt importante aici,ci talentul.





Ce pot sa spun?Bravo Naomi ! Felicitarile mele ! Ai demonstrat ca poti canta foarte bine live,ca poti purta o discutie in contradictoriu cu Bahmuteanca[care m'a dezamagit total odata cu cearta pe care a avut'o cu Naomi],ca poti suporta faptul ca multi din jurul tau sunt neoameni.Spre deosebire de altii,esti om.Si plus de asta ai o voce buna...mult mai buna ca a Innei,fata care face senzatie cu melodiile ei,dar care nu e in stare sa tina un show live sau ca alte pipite din showbiz'ul romanesc !





Un comentariu:

Spune'mi :D