miercuri, 17 iunie 2009

Na ca odata cu revenirea lui,nu mai am inspiratie .Nu am mai scris pe blog de ceva timp...nu prea am avut ce.Si totusi,iata'mi degetele calcand tastatura.Sa povestesc deci :D.
Pai,incep cu a spune ca e placut in vacanta.Oarecum.De 2 zile nu am iesit din casa;am inceput sa citesc Zori de zi si pur si simplu nu ma indur sa las cartea din mana.Am terminat cu bine clasa a9a.Am inceput cu ce a fost mai simplu,si anume scoala :]].Desi ar trebui,nu asta ma intereseaza in exclusivitate.Sunt hormonii cei care nu ma lasa deloc in pace:]].Ma fac sa plang,sa rad,sa rosesc,sa tip.Ma domina.Nenorocitii de hormoni...bine,pe de o parte e normal.Cred...
El.E bine.Suntem bine :]].Ne certam din prostii,ne imbratisam si ne trece.Doare uneori sa fiu eu si din nou cu el.Nu stiu de ce,dar doare.Imi e extrem de frica si nu pot scapa de teama asta...nu pot.Motivele?Vai,daca as incepe sa le enumar...
Oricum,important e ca acum suntem bine.Se poarta frumos,desi uneori se enerveaza si vorbeste prea...normal :D.Imi zice ca ma iubeste,dar nu il cred.Niciodata nu voi mai avea increderea aia in el.Poate candva voi avea pur si simplu incredere,insa niciodata ca atunci.Poate exista atasament,dar in nici un caz dragoste.
Sambata seara ne'am certat ceva mai rau.I'au dat lacrimile.Nu mi'am dat seama daca a fost regizata partea aia,pentru ca inca nu stiu daca intr'adevar are talent actoricesc.Ori joaca foarte bine,ori e sincer.Nu stiu.
Acum nu ne'am vazut de duminica,si e posibil sa ne vedem abia sambata.E greu,fiindca pana acum ne'am vazut in fiecare zi.
Va mai scriu cand va fi ceva interesant :D !
Multumesc ca ma cititi !
Uneori am nevoie de cineva din afara...

5 comentarii:

  1. Te citesc de fiecare dată cu mare plăcere...

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu cred ca joaca teatru.I-au dat lacrimile?
    Crede-ma e greu sa joci atat de bine incat sa-ti dea lacrimile.
    Si daca intradevar i-au dat lacrimile,asta e un lucru mare.Inseamna ca vorbea sufletul din el atunci.
    Si multumesc pentru comentariu.Imi pare nespus de bine ca ti-a placut si ca m-ai inteles.
    Cred totusi ca suntem prea mici..noi oamenii suntem prea mici ca sa putem raspunde la niste intrebari atat de mari.Gasim un raspuns,dar se nasc alte intrebari si tot asa.Nu putem tine pasul.Ne pierdem.
    Cred ca mai bine lasam asa.E tot ce putem face.
    Cu toate ca nu-mi convine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mereu se va gasii cineva de afara. Si sincer ti-am citit si celelalte postari. Ceva de genul trebuie sa recunosc ca patesc si eu. Conteaza pana la urma sa-ti fie tie bine! Mult succes in continuare si ai grija de tine!

    RăspundețiȘtergere
  4. superba cartea zori de zi..am terminat-o si eo sap trecuta:D
    frum ce scrii:D:*:*

    RăspundețiȘtergere
  5. multumesc tuturor :*
    va imbratisez !

    RăspundețiȘtergere

Spune'mi :D