joi, 18 iunie 2009

Simt nevoia sa scriu.Si de data asta nu inspiratia ma indeamna.Pur si simplu nevoia.

1. am terminat Zori de zi...a fost ultima carte si sunt oarecum in doliu acum.Am trait cu ei...Acum voi putea doar sa retraiesc,recitind.Atat.O sa tanjesc dupa noi aventuri si o sa imi creez singura scenarii cred :]].Ii iubesc.

2.Am vorbit acum cu el si sunt plina de nervi,si de sentimentul care ma defineste : frustrarea.Sunt o frustrata.Nu ne'am vazut deloc saptamana asta pentru ca e prea ocupat sa isi faca nujtu` ce renovari in camera.Dimineata scoala,apoi munca,apoi acasa iar munca.Nu are timp sa ne intalnim.e prea obosit cand termina si il inteleg,dar frustrarea si furia asta tot nu dispar.Si a mai pus si paie pe foc spunand ca ne vedem duminica si apoi peste inca o saptamana .Ma oftica de simt ca innebunesc.Cum sa il vad doar o data in 2 saptamani?
Am ajuns la concluzia ca sunt...ciudata.Atat de ciudata incat nici eu nu ma inteleg.Am nevoie de dealer aici,acum.Am nevoie de el.Fara el,imi lipseste orice gram de curaj in ceea ce priveste relatia noastra si ma apuca tot felu' de frici tampite.Inca sper ca sunt un om normal si ca nu m'am piedut in atatea povesti cu vampiri,cu al6lea simt,in atatea comedii si filme de groaza.Pentru ca asa mi'am umplut saptamana[si ultimul timp].
Aaa,aseara vorbeam de calitati si defecte.Il intrebam ce calitati am eu...el imi spunea ca nici una,ca defapt sunt plina de defecte.Ma rog,sunt glumele noastre.Mai mult sau mai putin glume :]].A spus ca asa cum eu nu ii vad nici o calitate,nici el nu imi vede mie.M'am gandit putin si i'am spus ca eu cred ca el are calitati si i'am spus primul lucru care mi'a venit in minte : indiferent de cat de tare ma enerveaza ,in cateva minute,[sunt inca trista uneori,dar]calma,fara isterie.Ma calmeaza.M'a intrebat daca asta e o calitate,iar eu i'am dat un raspuns afirmativ plin de convingere.Ma asteptam sa imi spuna ca totusi mi'a gasit o calitate ascunsa,dar a continuat sa spune ca nu am asa ceva.Am ras si l'am facut nesuferit.Mi'am amintit ca mai devreme imi spusese ca ma iubeste.Acum partea cea mai frumoasa :D.

Eu : Atunci tu ce iubesti la mine ?
El : Nu stiu ...
Eu : Pai daca sunt lipsita de calitati si atat de...defecta ...
El :Pai nu stiu...iti iubesc defectele...felul tau de a fi ...

Eu nu am reusit decat sa scot un stupid "cat de frumos a sunaaat ! " .Chiar a sunat frumos.Pana atunci avusese grija sa imi spuna ca sunt prea complicata si ca o sa am mult de pierdut din cauza caracterului meu.Acum mi'a spus ca iubeste felul meu de a fi.

Sper sa ne vedem totusi mai des.E prea mult sa il vad doar o data in 2 saptamani.Prea,prea mult...

6 comentarii:

  1. ce fain a sunat !
    ce imi place !

    nu stiu..mi-a dat o stare de bine .....esti prea complicata, o sa ai de pierdut din cauza caracterului tau ( asa sunt si eu )..si totusi a zis ca te iubeste pentru defectele tale..parca suna prea frumos .

    mi-a placut . nu stiu de ce...cum... . doar imi place :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-a plăcut postarea, chiar dacă spui la un moemnt dat "Am vorbit acum cu el si sunt plina de nervi,si de sentimentul care ma defineste : frustrarea". Sunt şi astfel de zile... Ce să spun, pentru că nu prea poţi să dai sfaturi în astfel de situaţii, depinde de la caz la caz... Ar trebui, totuşi, să vă vedeţi mai des...

    RăspundețiȘtergere
  3. pai de regula ne vedem in fiecare zi,doar ca acum e foarte ocupat.si il inteleg,nu sunt suparata pe el,ci pe situatie.

    RăspundețiȘtergere
  4. Adevarul este ca fenomenul Twilight ne-a afectat pe toti.
    Si eu sunt nervoasa, dar nu din cauza lui, ci datorita faptului ca libraria din orasul meu nu a adus cartea Zori de Zi..
    pana atunci astept si se pare ca tu esti incantata de ea!
    ma bucur mult pentru tine >:D<
    si sa ai grija de tine, si de el..
    speram ca o sa-mi placa liceul :))
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu am apucat inca sa citesc Zori de Zi.Dar o voi citi.
    Mi-a placut foarte mult ca ti-a spus ca-ti iubeste defectele si felul tau de a fi.Mie niciodata nu mi-a spus cineva ca imi iubeste defectele.

    RăspundețiȘtergere

Spune'mi :D