luni, 8 iunie 2009

masca ?

Am zis ca termin?Chiar aveam de gand...dar el nu.M'a sunat intr'o seara saptamana trecuta sa ma roage sa ii scot ceva la imprimanta.Pe moment nu am gandit si am spus "ok",apoi mi'am dat seama ca trebuia sa ii spun ca nu am tus,ca sa nu mai fiu nevoita sa il vad.Am iesit.Nu aveam de gand sa stau,doar sa ii dau foile si sa plec,dar inevitabil am ajuns la aceeasi discutie.A spus multe lucruri care m'au deranjat si am vrut sa plec de 2x,dar m'a oprit.Chiar as fi plecat....daca nu imi prindea mana,nu ma opreau cuvintele.Si am vorbit...a spus ca isi retrage conditia.A zis ca ma port urat...defapt ma purtam exact cum se poarta el cu mine.Radeam la orice chestie serioasa pe care o zicea si il ignoram...nu i'a convenit.S'a terminat seara asta...cand a plecat m'a intrebat daca mai vorbim si i'am spus ca daca lucrurile merg dupa regulile mele,mai vorbim,daca nu,nu cred.Si a zambit si a spus "vorbim".Asta insemna ca preluasem comanda :]]?
Am vorbit si zilele urmatoare.Ne impacasem.A fost bine pana a facut o criza fiindca i'am spus eu ca m'a sunat Catalin,un baiat cu care fusesem in clasa a7a,adica ' cu ceva ani in urma...stia ca ma mai suna din cand in cand;am ramas buni prieteni de atunci.Nu stiu ce rost avea sa se enerveze asa...in sfarsit.Am zis eu din nou ca mai bine terminam...i'am spus noapte buna si a inchis.Nu aveam de gand sa il caut.Nu avea nici un rost.Peste vreo ora jumate primesc sms :"vad cat tii la relatia asta.ce crezi ca rezolvi daca te porti asa?" .Cum ma purtam?Exact ca el-rece si indiferent.S'a ajuns la alta discutie si la concluzia ca trebuia sa vorbim serios fata in fata,nu prin telefon.Prin telefon mereu ajungeam la cearta.De atunci suntem impreuna si e totul perfect.Nu ma asteptam sa fie asa...nu am fost niciodata mai apropiati si nu ne'am inteles niciodata mai bine.Eu cred ca e prea frumos ca sa dureze...ar fi bine sa nu fie asa.Imi e teama sa nu se intample din nou la fel ca prima data,sa ajung sa imi dau seama ca joaca teatru.Inca sper...tot timpu' am sperat pana acum.

Un comentariu:

  1. important e sa te bucuri de moment fara sa te mai gandesti la ce va urma ......ce va fi dupa..nu ai de unde sa stii.....asa ca doar simte-te bine :)

    iti zic din proprie experienta :)

    RăspundețiȘtergere

Spune'mi :D