marți, 30 iunie 2009

R.I.P. Michael Jackson ... atat am de zis.Nu vreau sa fiu ipocrita,ca multi altii.Pana acum nu am ascultat M.J. ,doar am apreciat faptul ca a revolutionat muzica si ca e o valoare.Si imi pare rau ca a murit.
Trebuie sa spun ca televiziunea si ziarele imi fac scarba acum... "S-a stins regele" .Pana acum nu il scoteau din pedofil si acum ziarele scriu ca s'a stins regele.Sau ma uit prin lista de messenger si pe hi5 ...si vad status'uri "R.I.P. MJ :(( " .Cati din voi ascultati MJ inainte sa moara ?Cati erati fani MJ ?
Atunci de unde atata ipocrizie acum?
Lumea in care traim chiar imi face greata uneori .

Si totusi,pacat...

Melodiile mele preferate cantate de Michael Jackson sunt acestea...melodii care nu erau in topu' melodiilor cel mai mult ascultate...dar pe care le'am ascultat de cateva ori si mi'au placut...





2 comentarii:

  1. sunt de aceeasi parere cu tine!
    A fost Michael Jackson ... un cantaret ca toti ceilalti! Ponegrit si venerat in ziua cand a parasit planeta!

    Imi pare rau de modul in care a sfarsit, desi nu e de mirare, avand in vedere modul in care si-a trait existenta!

    Dumnezeu sa-l odihneasca!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mda..am vazut si eu ceea ce ai vazut si tu pe hi5-uri si diferite siteuri.. Si din cate stiu eu respectivii nici nu stiau cinei MJ pana sa moara.
    Nu eram fana, nu stiam nici eu prea multe despre el.Il stiam dupa pasii lui de dans, despre care cu toti cred ca stim.. si dupa cateva melodi printre care si earth song..preferata mea ...
    Deja vad ca si sa scrii R.I.P MJ este o moda printre pitipoancele si cocalarii de pe hi5.

    RăspundețiȘtergere

Spune'mi :D